Strony

2012/10/18

Nowości

Jakby się komuś wydawało że się obijam. Nie nie obijam się. A żeby nie być gołosłownym poniżej dowody.
Łodzikowi po dłuższym zastanowieniu uzupełniłam źrenice. Teraz jest bardziej łodzikowaty.

Pisałam przy smokomyszy ze mam inne pomysły na myszki z tego wykroju. Wiec to jest następna. Mysz diabelska. Sukno, flausz, flanela wełniana, filc poliestrowy, mulina do bawełniana, koraliki. 
 Po oddaniu poprzedniego Myszostwora dostałam zapytanie od znajomej czy nie zrobiłabym takiego dla niej. Wiec jak widać zrobiłam prawie takiego :D. Myślę że się ucieszy. Sukno, flausz, flanela wełniana, mulina bawełniana, guziki.A oczka myszostwora są przyszyte fluorescencyjną muliną, co widać na poniższym zdjęciu
 Za jakiś czas puszcze jeszcze torbę na przybornik dla hafciarki, ale znajoma której ją wykonałam musi ocenić jak się torby używa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz