Strony

2015/01/23

Dziwny Elf

Ta laleczka ma długa historię, zaczęła jako ciało do Fireiutki, które okazało się być z za ciemnego materiału. Tak wiec zostało mi uszyte choć bez stóp i głowy ciałko dla jakiejś lalki. Najpierw długo nie było co z tym zrobić, leżało i się kurzyło. Potem urodził mi się pomysł zrobię z tego czarnego elfa. Wiec skroiłam głowę odpowiednie uszy i stopy. Pozszywałam do końca i nastąpiła kolejny przerwa. Która skończyła się przed wigilią na obudzeniu się pewnego poranka i  stwierdzeniu "Hmm a może by tak elf pomocnik św. Mikołaja" i:

Tak wygląda. Szyty z brązowo czekoladowego flauszu, ciuszki z zielonego i czerwonego sukna, włosy z kordonka do szydełkowania, hafty muliną bawełniana. Wypchane jak zawsze sztucznym puchem.
a tu stópki, zawsze jestem nimi zachwycona


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz