Strony

2016/08/03

Kraken

Kolega kraken historię ma długą, zamówiony została ponad dwa lata temu, ale z założeniem że nie ma się co spieszyć. Najpierw wiec poszukałam odpowiadającego klientowi krakena, wybraliśmy ten :

(História, Ciências, Saúde-Manguinhos Vol. 21, no. 3 (2014)) 

Potem dobrałam i opracowałam wykrój, skroiłam i projekt na kilka miesięcy wylądował w koszu bo trzeba było porobić inne rzeczy, z pilniejszymi terminami. Następnie uszyłam i wypchałam i odstawiałam na prawie rok, bo po prawdzie nie miałam pomysłu co dalej, mam ośmiornice i co? Ostatnio w czerwcu zebrałam się i stwierdziłam że jak nie mogę wymyślić na papierze to może wymyślę materiałem, i nawet poszło. Najpierw stworzenie dorobiło się oczu. 

Następnie dostało zabaweczki a na końcu przyszyłam mu przyssawki. I wyszedł taki


Jest spory  ma ponad pół metra długości (z mackami) obwód około 50 cm. Uszyty z roślinie farbowanego sukna i czerwonoróżowej flaneli. Wykończenia białe, czarne i zielone sukno, biały len dwa odzienie żółtej flaneli. żółta i pomarańczowa bawełna do szycia. Wszystko wypchane sztucznym puchem

ps. i wiecie co było pierwszym komentarzem kiedy zobaczył go nowy właściciel "... Myślałem że będzie mniejszy!?"

2 komentarze:

  1. Jakby był mniejszy, to by była ośmiornica, a nie Kraken. :P Następne pewnie będzie zlecenie na Cthulhu.

    OdpowiedzUsuń