Strony

2016/09/21

Ciotka T-rania

T-ranię stworzyła Kiciputek. Tu możecie zobaczyć pierwsze jej pojawienie się w komiksie. Jakiś czas po tym jak Tyrania się pojawiła Jej twórczyni uznała że potrzebuje jej w 3D. Zadanie było proste zrobić maskotkę ducha tyranozaura, miało tylko jeden haczyk, zamiast maskotki mogłam zrobić pacynkę (pomysł nie był do końca skrystalizowany). Maskotki z rysunków robiłam wiele razy to ciekawe i często trudne zadanie, ale pacynki nie robiłam jeszcze nigdy. Wiec ten pomysł spodobał mi się bardziej. Tak wiec zabawka wynikowa była niespodzianką, bo nie przyznałam się Kiciputkowi co szyje.



Efekt jaki jest każdy widzi. Kolor materiału jest mocniej zielony niż oryginał rysunkowy, taki materiał był i tyle. ciało uszyte jest z flauszu wełnianego, wnętrze pyska i rękawiczka w środku uszyta z flaneli wełnianej, zęby są z filcu poliestrowego. Grubego sztywnego filcu poliestrowego użyłam również do usztywnienia podniebienia i klatki piersiowej. Elementy które tego wymagały wypchałam swoim standardowo sztucznym puchem. Hafty zrobione bawełną, dwa bladozielone koraliki na oczy. I oto jest ciocia T-rania



2 komentarze:

  1. Fajne. :-)
    Też czasem zaglądam do Kiciputka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W przypadku mnie i Kiciputka są to zdaje się wizyty wzajemne :D

      Usuń