Strony

2012/12/17

Long cat - szalik

Kolega uznał ze chce szalik. Najpierw miał być zrobiony jako płaski kot z głową i łapkami, ale jak zobaczył long catowy szalik  to uznał ze chce takiego. Nie dam linku do wzoru, bo znalazłam w internetach przynajmniej trzy osoby twierdzące że to one są właścicielami wzoru i każące sobie za takowy płacić. Dziwne to jest bo wszystkie te osoby używają tego samego wzoru, z czego wynika ze ktoś coś kombinuje.
Ja swoją wersję nieco zmodyfikowała jest szersza niż oryginalna. Oryginał to było 20 oczek ja nałożyłam 30 co dało szalikowi poważną szerokość. Jest to dzianina dwustronna, wiec w sumie nałożyłam 60 oczek i potem 30 przerabiałam na wierzch a 30 na spód. Efekt jest taki:
Robione z włóczki Merino marki Inter Fox (wełna pół na pół z akrylem),druty 3,5. Na około 155 cm dzianiny zeszło mi około 260 gr włóczki.
Koledze podoba się strasznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz