Strony

2013/06/05

Tukany

Dziś będzie o tukanach. Zamówiła je Kobieta Ślimak. W pierwszej wersji miały być duże, tak z 12/14 cm. Ale Kobieta Ślimak zmieniła zdanie więc ostatecznie robiłam je w wysokości 7,2 cm. Ze względu na wielkość wyszło kilka kłopotów, okazało się że nie bardzo mogę zszyć je tradycyjnie na lewej stronie i wywrócić na prawą. Tak wiec zdecydowałam się na szycie na styk z kolorowego filcu. No i efekt wyszedł taki:
Jak widać wyszedł mi pewien problem. Tukan żadna siłą nie chciał stać sam, wiec musiałam wymyślić jak to załatwić (a i tak faktycznie widzicie krawat, to jest pan Tukan :D). Z wymyślania Jak sprawę załatwić wyszło w sumie coś takiego:
 Jak widać przyszycie do krążka grubego filcu jako podstawki wystarczy żeby tukan stał (Ten tukan ma śliczną różową kokardkę na głowie gdyż jest panią Tukan). Tak więc Kobieta Ślimak otrzymała tą oto parkę Tukanów:
Uszyte z czarnego, czerwonego, żółtego i szarego filcu, podkładki z grubego białego, wypchane poliestrowymi kulkami, oczy z guzików.
Nie mam jeszcze feedbacku ale mam nadzieję że się podobają.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz