Strony

2013/11/22

Rozalia

To jest Rozalia. Rozalia zrobiła sobie zdjęcie strasznie kiepskim aparatem stąd też kolory są nieco przekłamane.
Rozalia została uszyta na konkurs urządzony przez Atelier Ostaszewska i fundację Ewy Błaszczyk „Akogo?”.
Uszyłam ją z resztek brązowego flauszu, na wzór białych królików.
Jest o jakąś 20% mniejszy od białych królików. Wypchana poliestrowym puchem, oczy i nosek haftowane mulina bawełnianą, Sukienka uszyta z resztek podszewki z rękawów mojej sukni ślubnej, z podszewką z wiskozy, zaprojektowana specjalnie na króliczka. Bukiet z sukna i żorżety.


Została zaprojektowana tak aby była maksymalnie przyjazna dla dzieci, nie użyłam żadnych koralików, sukienka nie ma gipiury, koronek czy kokard które mogły by łatwo ulec uszkodzeniu. Postarałam się materiały dobrać tak by łatwo było zabawkę wyprać.

ps i przypominam nadal idzie głosowanie na stronie konkursu, zapraszam wiec tu by zlajkować moją Rozalię (albo inną z zabawek, każdej z nich należy się lajki). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz