Strony

2015/11/06

Totory dwa

W ramach wyjaśnienia nie wiem czy forma odmiany w tytule jest poprawna, i w sumie mało mnie to obchodzi bo....
Totoro uwielbiam jako film, jeden z najgenialniejszych poprawiaczy nastroju jakie w życiu spotkałam. Wiedziałam że prędzej czy później będę szyła właśnie taką maskotkę. Jak dotąd zrobiłam dwie (1 sztuka, 2 sztuka). Ostatnio z powodu nietoperz telefonicznego miałam znów fazę na małe maskotki i zrobiłam malutkiego Totoro i jeszcze mniejszego chibi Totoro.

Duży ma 4,5 cm wzrostu (bez uszu), uszyty z białego i kremowego filcu poliestrowego, uszka na drucikach i czego na zdjęciu niestety nie widać ma ogonek. Wypchany sztucznym puchem, haft mulina bawełnianą.
Mały jest z białego filcu poliestrowego, hafty muliną bawełniana wypchany sztucznym puchem. Wzrost 3 cm 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz