Strony

2012/09/07

Kocia poduszka


Nie mam za bardzo czasu kombinować z niczym nowym, mam co prawda dwie rzeczy do opisania(nie wspominając o dziesiątkach takich do zrobienia), ale nie mam na to czasu ani koncentracji. Moje RL jest w tym momencie nieco brutalne, jak je uporządkuje to zacznę posyłać dalsze dziwadła. A ze mimo wszystko świeżbi mnie wpis na bloga to puszczę coś starego. Był to prezent na urodzinowy, poprzednim prezentem dla tej osoby była maskotka biały kotek na poduszce. No to teraz postanowiłam ze będzie  poduszka, ale jakże to tak bez kota by była, wiec jest kocia poduszka.
Aplikacja z kolorowych flauszów na grubym lnie w kolorze szaro zielonkawym, poduszka w środku zakupiona w Ikei. Wzór narysowałam na kartonie, mój małżonek wziął i go wyciął, ja zrobiłam aplikacje, on zszył poduszkę.
I wyszedł nam taki kotek 

Używa się dobrze, kot solenizantki czuje się nim usatysfakcjonowany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz