Strony

2012/09/19

Nautilus Palau

No dobra nie do końca taki. Ale i tak łodzik, mówiłam już że muszę coś zrobić z  niepoprawna skorupą Kobiety ślimaka. Która to skorupa tak na marginesie wyglądała tak,
wypchana przepikowana, szkoda wyrzucać, a na normalnego ślimaka nie miałam pomysłu. Wiec zdecydowałam się na łodzika. Przejrzałam trochę zdjęć, zerknęłam na opis w Wikipedii (informacja ze łodziki nie maja przyssawek na mackach jest ważna dla konstrukcji :D). Następnie wymyśliłam jak zrobić macki i ten kawałek płaszcza który łodzik trzyma nad głową (nie śmiać się one naprawdę maja płaszcz). I po wykrojeniu oczu łodzik był kompletny
Macki były straszne, zszywałam je na lewej stronie a potem przewijałam na prawą w, przewiniecie czegoś tej grubości szytego z sukna jest mocno kłopotliwe. Po wszyciu tej porcji macek okazało się że potrzebuje tych macek więcej i musiałam uszyć dodatkowe, na szczęście połowę mniej. Efekt wszywania i zszywania jest w każdym razie taki
 I taki

Białe i czerwone sukno, wypychacz kołdrowy, trochę muliny, wyobraźnia puszczona samopas.

ps. zdjęcie łodzika pochodzi z Łodzik
A wykrój wygląda tak

2 komentarze:

  1. łodzik.. znaczy się amonit, kałamarnica, Cthulhu-albinos? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no nie wchodźmy w takie mityczne nawiązania. Zwykły łodzik

      Usuń